Klachtenregeling
Alle medewerkers van Fysiotherapie Olst doen hun uiterste best om hun werk zo nauwkeurig mogelijk uit te voeren. We willen dat u als cliënt tevreden bent en blijft. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent en daar met uw behandelaar samen niet uitkomt. Dan is het goed om te weten dat u uw klacht kunt uiten via de klachtenregeling. Wij hechten groot belang aan uw klacht of opmerking. Uw klacht helpt ons om onze zorg te verbeteren en onze cliënttevredenheid hoog te houden.
Fysiotherapie Olst hanteert ten alle tijden eerst een interne klachtenregeling. Wij vinden een gesprek belangrijk en willen hier graag onze aandacht hieraan besteden. Wij gaan dan graag het gesprek met u aan en zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en zodoende de kwaliteit van de fysiotherapie voor u en andere cliënten te kunnen verbeteren.
Tevens maken wij gebruik van een klachtenregelingformulier waarin u uw klacht kenbaar kan maken. Dit formulier kunt u aanvragen bij een van onze balie medewerkers.